دوشنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۳


Rafsanjani harks back to the good old days Posted by Hello

این هم عکسی که در شماره‌ی جدید اکونومیست در کنار مقاله‌ای درباره‌ی هاشمی چاپ شده است. به توضیحی که در پایین عکس نوشته شده توجه ویژه مبذول بفرمایید.
غلط نکنم مهدی هاشمی به اکونومیست هم یک چند میلیون دلاری پول داده. مقاله آخر ِ چاپلوسی هاشمی است.
اصل مقاله.

1 comments:

ناشناس گفت...

جناب آقای رفسنجانی:
اولا این عکس اصلاٌ متعلق به جناب حضرت همدی هاشمی نیست.حال به چه دلیل این دروغ مصلحت آمیز را می گویید!در عقل ما که نمی گنجد.شایذ برای تربیت ایشان!شاید نگران جان مبارک علیه هستید! شاید نگران هستید که ایشان از شهرت خوب جنابعالی سوئ استفاده نکنند بهر حال ما علت را نمی دانیم.
در ثانی این پول های که در جریان انتخابات منظورم سال1368 و یا همین دوره در کف دولت در حرکت است از خودتان که نبوده است به نقل از خودتان شما هر چه داشتید در جهت امام راه حل دادید حال نمی دانم که چاره ای نداشتید و یا خودتان مایل به این کار بودید و یا در جریان انقلاب و هیجانات از دست دادید بهر حال شما لذت در کف گرفتن قدرت را به تاوان چیز دیگری بدست آوردید .مبارکتان باشد. حال نمی دانم چقدر می ارزید به این همه زجمت! بهر حال امیدوارم که حداقل تجربه ای کسب نموده باشید و توانسته باشد برای خود توشه ای مناسب جمع آوری نموده باشید. واز همه این هیاهو که بگذریم از همه مهمتر خانواده خود را داشته باشید. انشائ الله !