یکشنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۸۶

سخنرانی دکتر جهانبگلو در دانشگاه تورنتو

فردا دکتر رامین جهانبگلو در دانشگاه تورنتو سخنرانی دارد. رامین قراره بیاد و توضیح بده که با پول‌هایی که شش هفت سال پیش از NED گرفته چی‌کار کرده. بهتره توضیحاتش قانع‌کننده باشه وگرنه من یکی که وسط جلسه پامیشم می‌ذارم می‌رم.

خلاصه که اگه دلتون برای ما تنگ شده می‌تونین فردا بیاین اون‌جا و ما را ببینین:-)

5 comments:

ناشناس گفت...

بابا تو خیلی متمدن شدی ها! همپالکیهات در ایران کتک میزنند شما فقط جلسه رو ترک میکنی. آفرین به تو! راستی تو خودت با پولهایی که از دولت استکباری کانادا گرفتی چه کار کردی؟

Saeid Houshmandyar گفت...

یاسر جان، اگر پول گرفته بود که هنوز تو ایران بود. اگر هم بخواد بگه نگرفتم هم که دوباره باید بره اوین. برادر جوک میگی ها!

ناشناس گفت...

خب چی شد؟ از جلسه پاشدی گذاشتی رفتی یا موندی؟ توضیحاتش قانع کننده بود؟ چی گفت؟ (ولی خدائیش خیلی مسخره نوشته بودی ها. خب بذار از جلسه برو بیرون. چرا می نویسی اش تو وبلاگت که این احساس دست بده که خیلی متکبر هستی؟ بعدش هم اگه از جلسه بری بیرون چطور می تونی کل استدلالش رو بشنوی. بعد هم حالا بیرون رفتن یا نرفتن تو از جلسه چه تغییری در کل کائنات می ده که میای می نویسی اش؟) خلاصه کلی سوال. لطف می کنی جواب بدی.

ناشناس گفت...

بابا ملت چه اعصابشون خطخطي‌ شده اين روزها.
ولي ياسر جا زدي‌ها. لازم نبود خودموني بشي تو پست بعدي تا نشون بدي لحن‌ات كنايه داره. خودش معلومه. اينا نمي‌فهمم چرا دوزاري‌شون نيفتاده.
خوش باشي.

ناشناس گفت...

خیلی هم خوب کرده که برای NED کار کرده. این موسسه یکی از قوی ترین مراکز برنامه ریزی برای براندازی رژیم های دیکتاتوری در دنیا است و تا حالا هم در کارش خیلی موفق بوده. جهانبگلو خیلی هم باید افتخار کند که برای چنین جایی چند سال کار کرده و برای گسترش دموکراسی در جهان و از جمله ایران به آمریکا کمک کرده.