چهارشنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۶

ماری‌جوانای الکترونیکی

امروز با یکی از استادها حرف می‌زدم، یه ایده‌ی باحال داد. ایده‌اش ساختن ماری‌جوانای الکترونیکی هست. یک دستگاه کلاه‌مانند که می‌توانید روی سرتان بگذارید. این دستگاه عصب‌های مغز شما رو طوری تحریک می‌کنه که گویا شما دارید ماری‌جوانا می‌کشید. خود استاد که طوری حرف می‌زد که مثلا داره شوخی می‌کنه. ولی خب به نظر من چنین دستگاهی می‌تونه برای ترک اعتیاد کاربرد زیادی داشته باشه.

2 comments:

Sibil گفت...

آخه بابا جان
اونی که ماروجوانا می کشه که لازم نيست ترک اعتياد کنه! اولاً چون اعتياد فيزيولوژيک نداره (يعنی فقط در حد حوس روانی هست که مردم می خوان بکشن و نه مثل نيکوتين نياز فيزيکی). بعد هم ماراجوانا بد بخت هيچ ضرر که برا کسی نداره سود هم داره...بنابر اين من به عمرم نديدم و يا نشنيدم کسی برای ترک مری جين بره ترک اعتياد. به فکر اختراع دم و دستگاه برای هروئين باش! که اون هم دستگاهی نيست...
حتی ماراجوانا هم نمی شه با استفاده از الکترود و اينها دوباره سازی اش کرد در سيستم عصبی چون تی.اي.سی که ماده اصلی تأثير گذار هست با اينکه روی سيستم نورترانزميتر ها تأثير می ذاره کاملاً يک ماده خارجی است که شما با الکترود و کلاه و اينها نمی تونين وارد بدنش کنيد!
مشتاق ديدار و به خانم هم خيلی سلام برسون!

ناشناس گفت...

ostad chenin dastgahi vojood dare
ro internet nemooneye ghabel azmayesh esh ham hast