شنبه، اردیبهشت ۱۶، ۱۳۸۵

رامین جاسوس می‌شود!


نمی‌دانم چقدر نوشتن این مطلب فایده داره. ولی این چیزی که خبرگزاری فارس درباره‌ی رامین نوشته آخر توهین به شعور آدمیزاده. خبرگزاری فارس نوشته که رامین در سال ۲۰۰۱ در استخدام دولت آمریکا بوده و به‌ عنوان نماينده‌ی رسمی سازمان دولتی صندوق ملی برای دمكراسی در نشستی در مركز وودرو ويلسون در واشنگتن شركت داشته. بعد هم گفته که بودجه‌ی صندوق ملی برای دموکراسی را که ریگان تاسیس کرده کنگره‌ی آمریکا تصویب کرده.

این حرف یعنی این که شما از پس‌فردا اگر در یک دانشگاه دولتی در آمریکا درس بخوانید، استاد باشید و یا تحقیق کنید جاسوسید. خب به هر حال بودجه‌ی دانشگاه دولتی را هم یک طورهایی کنگره‌ی آمریکا می‌دهد دیگه. تازه هر دانشگاهی هم خب به هر حال زمانی که یک نفر رییس‌جمهور آمریکا بوده تاسیس شده! تازه این صندوق ملی برای دموکراسی اصلا دولتی هم نیست.

صندوق ملی برای دموکراسی یا همان National Endowment for Democracy یک سازمانیه مثل هزاران سازمان دیگر در آمریکا که هزاران نفر هم توش کار می‌کنند و فقط فهم و شعور خبرگزاری فارس را لازم داره تا بشه ازش جاسوس درآورد. ضمنا در رزومه‌ی رامین هم کامل این موضوع آمده. آخه، جاسوس که اسم سازمانی که توش کار می‌کنه را تو رزومه‌اش نمیاره!

ضمنا هم این عکس هم عکس قبلی را حسین گرفته.

5 comments:

Kamangir گفت...

ای قربون دهنت!

ناشناس گفت...

باید یه جایزه نوبل جدید به اسم نوبل هوش و استعداد اختراع بشه، بعد هم دو دستی تفدیمش کنند به دستگاه اطلاعات جمهوری اسلامی! جدآ اینها خودشون خرند یا ما رو خر حساب کردن؟(شاید هم هر دو؟!)

ناشناس گفت...

بدبختي اينه كه نه دتنها حكومت ايران چنين پنداشتي از انهايي كه در امريكا كار مي كند دارند بلكه خيلي از فعالان عرصه وب و سياست ما هم چنين برداشتي از اينهايي كه در امريكا كار مي كنند دارند اميدوارم يك مرزبندي جدي بشود بين ادمها كرد كاش بهانه دست اقايان نيافتد كه با هر بهانه اي به روشنفكران ما حمله بشود در ضمن بايد راه حل پيدا كرد كه براي جهانبگلو چه بايد كرد حتي اگر لازم باشد دست به دامان محمد خاتمي شد او كه براي سياسيون دربند كاري نكرد شايد براي انديشه ورزان دربند حركتي كرد

ناشناس گفت...

سلام

یاسر:
الان بشیریه هم توی این موسسه هست.
بیچاره اونم میگیرن.
http://www.ned.org/forum/current.html#Bashiriyeh

ناشناس گفت...

خدشو نارحت نکن لیاقت ما همون خبرگزاری فارس من که حرفشو باور می کنم .
آقا یک چیز جالب وبلاگت فیلتر نیست اما صفحه نظراتت فیلتره