شنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۸۴

اگه شما مدیر یک بانک باشید ترجیح می‌دهید کارمندانتان مثل Royal Bank روی صندلی بنشینند یا مثل CIBC ننشینند؟

11 comments:

ناشناس گفت...

istade ehsase behtari laghal be man mide! vali as long as inek karo anjam bedan farghi nemikone nesheste bashand ya istade! vali ghaedatan krmandaye CIBC zoodtar az Rpyal Bank khaste mishand va mitoone ro qulaitie service tasir bezare!

ناشناس گفت...

age man boodam tarjih midadam ke neshaste bashan, chon be nazaram ontori samimiyat va ertebat behtare anjam mishe, chon to asl e managenemtn and consulting communication avale.

Peyman گفت...

نمیشه هم اونا بشینند هم مشتریها؟

ناشناس گفت...

vaysade

ناشناس گفت...

يكسري شركتهاي خارجكي اين كار رو ميكنند محض احترام به مشتري! ولي من در نقش يك مشتري مهم اينه كه كارم انجام بشه حالا اين كه طرف وايستاده باشه يا نشسته يا روي پنجه پاش باله برقصه فرقي نميكنه!در نقش مدير بانك هم ترجيح ميدم كه بشنند تا اينكه چهار روز بعد همشون واريس بگيرند و بخواهند برند مرخصي استعلاجي!!

ناشناس گفت...

تو نگران بانک کشاورزی و رفاه کارگران باش سهمیه‌ای جان!

ناشناس گفت...

هیچ ترجیحی نمی‌دهم، از خودشان می‌پرسم

ناشناس گفت...

دوستی داشتم که کارمند بانک شد و چهار پنج سال ايستاده بود. با آن که لازم نبود بايستد اما برای احترام به مشتری اغلب می‌ايستاد. به دلايلی اين ايستادن باعث شد زانويش مشکل پيدا کند و کار به عمل جراحی کشيد. زانوی اول: سه ماه مرخصی با حقوق. زانوی دوم: سه ماه ديگر.
فکر کنم جواب مشخص باشد.

ناشناس گفت...

Man tori sho'beh ro tarrahi mikonam ke poshteh bajje sat'hesh balatar basheh, ta vaghti karmand mishineh, ham sat'heh moshtari basheh.

مهدی گفت...

چرا پرسیدی؟

ناشناس گفت...

مرسی eBay