چهارشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۸۴

دیشب تلویزیون این‌جا یک برنامه‌ی ۲۰ دقیقه‌ای پخش کرد درباره‌ی جامعه‌ی ایرانیان تورنتو که البته موضوعش بیشتر کشیده شد به انتخابات ریاست جمهوری ایران. برای این برنامه با من و دو تا دیگر از دوستان مصاحبه کرده بودند. قبل از مصاحبه، خانم گرامی بنده اکیدا از من خواسته بود که طوری حرف نزنم که دو سال دیگر که برمی‌گردیم ایران مشکلی برایمان پیش ‌آید. از دیشب که برنامه‌ی مونتاژ شده‌ی آقای تهیه‌کننده را دیدیم و حرف‌های خودم را شنیدیم داریم فکر می‌کنیم نکند این دو سال باقیمانده‌ای که در کانادا می‌مانیم برایمان مشکلی پیش بیاید! تقریبا فکر کنم همه‌ی کسانی که برنامه را دیدند و من را نمی‌شناسند (یا حتی می‌شناسند!) فکر ‌کنند که هر ماه یک ده هزار دلاری از طرف آقای احمدی‌نژاد در حساب من در کانادا پول می‌ریزند!

11 comments:

ناشناس گفت...

بهتر، الان بردار برو.

ناشناس گفت...

از همه جالب تر استفاده ی زیرکانه از زاویه دید دوربین بود. خانم سلیمی با دوربین سرپایین فیلم برداری شده بود که حس هم دلی بیننده را برمی انگیزد. تصویر تو را با دوربین سر بالا گرفته بودند که تهدید کننده بودن سوژه را به بیننده القا می کند. خانم اقوامی را هم با دوربین هم سطح سوژه که یعنی بگویند بی طرف است و متعادل. م

Qasem گفت...

آنهایی که تو را می شناسند تعجب نمی کنند. برای فهمیدن دیدگاه تو در هر زمان کافی است که میانگین دیدگاههای دیگران را به دست بی آوری و دیدگاه تو متضاد این میانگین خواهد بود و جالب این جاست که بیشتر اوقات هم ٬بر خلاف اکثریت٬ درست می گویی

ناشناس گفت...

to ke dastmale be daste jomhoori eslami va eslame aziz boodi az ghadim!!! hagho zahmam kheli vaghte pardakht mishe!!
be ghole ayatolahol ozma haeri shirazi:
eslam hame chi dara! khoone dare, mobile dare.....

ناشناس گفت...

the lync doesnt work,?!I wanted to see your interview

ناشناس گفت...

the link doesnt work

ناشناس گفت...

این از کرامات جمهروی اسلامی ست که حتی آدم رو تو چند ده هزار کیلومتری به خودسانسوری می ندازه!!;)

ناشناس گفت...

سلام.ممکن است که ادرس فایل مصاحبه را در وبلاگتان بگذارید؟ ممنون

ناشناس گفت...

Ye jaaye mosaahabat, agar eshtebaah nakonam, gofti ke: kholaase, in ghaa-edeye domokraasi hast va baayad gaahi be shekast ham tan daad ,..... aayaa baa in harfet ta-aiid nakardi ke entekhaabaat be raveshe dorosti bargozaar shodeh? ...... agar jaavaabet mosbat hast, .....shomaa agar molaahezaati dar sokhan goftan daashti, mitoonesti aslan mosaahebeh ro napaziri, ke majboor be naadideh gereftane hagh beshi!?

Unknown گفت...

من اتفاقا اولش گفتم که این انتخابات اشکال زیاد داشت ولی خب با پذیرفتن همه‌ی آن اشکال‌ها باز هم با تقریب خوبی احمدی‌نژاد پیروز شد. بعدش هم آن حرف‌های برنامه. آن قسمت اول حرفم خب البته حذف شد.

ناشناس گفت...

salam Yaser aziz , filesho link bede , dar zemn , ba'ade in hame saal , salam ....