چهارشنبه، دی ۲۵، ۱۳۸۷

کابینه‌ی آینده

نه که خیلی به پیشنهادهای من توجه می‌شه، ولی خب پیشنهاد اساسی من درباره‌ی چگونگی حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اینه.

خاتمی بشه رییس‌جمهور و وزارت‌خانه‌های سیاسی کشور رو بده دست اعتماد ملی و چپ سنتی. مثلا کروبی بشه وزیر کشور و میرحسین موسوی بشه وزیر ارشاد. اقتصاد و بانک مرکزی که راسته‌ی کار کارگزارانه. وزارت‌خانه‌های آب و برق و گاز هم بره دست مشارکت. امور خارجه هم یکی بشه مثل ولایتی که محبوب رهبری باشه چه بسا با آمریکایی‌ها این دفعه کنار بیایم. از قبل انتخابات هم به نظرم باید این ترکیب اعلام بشه.

راستی معاون اول هم که فقط بیژن زنگنه.

11 comments:

ناشناس گفت...

با بيژنش موافقم.

کاساندرا گفت...

تربیت‌بدنی چی؟

ناشناس گفت...

kholaase hamoon dolat_e vahdat_e melli dige...baraa haajaaghaa naategh_e noori Position nadaari? -x

کاساندرا گفت...

آقا تو به ابراهیم نبوی خط می‌دی یا برعکس؟

کاساندرا گفت...

http://www.roozonline.com/archives/2009/01/post_11032.php

Unknown گفت...

نیما، یعنی شک داری که ابراهیم نبوی از وبلاگ من خط می‌گیره؟

ناشناس گفت...

با سلام
خبرخوان «ایرانیان کانادا» در پرشین‌بلاگرز ارائه شد و از این پس آخرین مطالب شما در این خبرخوان، پس از انتشار قابل استفاده علاقمندان خواهد بود. همچنین نام وبلاگ شما در لیست این دسته از وبلاگ‌ها قرار دارد.
http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/canada-p.html
http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/canada-l.html

کاساندرا گفت...

والا یه احتمال هم هست که هر دو از یه جا خط می گیرین.

Unknown گفت...

از ومجنات و سکناتت مشخصه که ایده هات حرف نداره ! تو که همینجوری وزارت نیرو رو تفکیک کردی به سه وزارت آب و برق و گاز ، کلن یه نظری هم راجع به تفکیک قوا بده که چشم امید ملت و اصلاح طلبا به سخنان گهربار تو و امثال تو دوخته شده !

ایمان محمدی گفت...

آقا حالا که بحثشو راه انداختی، منم نظرمو می‌گم: خاتمی رئیس‌جمهور، کروبی معاون اول (آخه به وزارت راضی نمی‌شه)، نوری وزیر کشور (تا با تاج‌زاده دهن جنتی رو سرویس کنن و جلوی تقلبو بگیرن)، ولایتی عالیه (به شرطی که امین‌زاده هم معاونش باشه)، اقتصادی‌ها بین کارگزاران و مشارکت و اعتماد ملی تقسیم شه تا توازن برقرار شه، مظاهری بانک مرکزی (که از دولت مستقل باشه). میرحسین هم لطف کنه یه چهار سال دیگه بخوابه.

ایمان محمدی گفت...

کلاً با رمضان‌زاده و نجفی و کرباسچی و عطریان‌فر هم موافقم. آدم‌های کاردانی‌اند. الهه کولایی هم می‌تونه سخن‌گوی دولت باشه.