یکشنبه، دی ۰۸، ۱۳۸۷

زحمت می‌کشید.

تنها حرفی که مسوولین محترم مملکت درباره‌ی فلسطین می‌زنند این است که چرا بقیه‌ی دنیا در این باره هیچ حرفی نمی‌زنند و تنها کاری که حضرات برای مردم رنج‌دیده‌ی فلسطین می‌کنند این است که بگویند چرا بقیه‌ی دنیا هیچ کاری نمی‌کنند.  زحمت می‌کشید. اجرکم عند الله.

7 comments:

Yāvar گفت...

انتظار دارید چه کنند؟ به اسرائیل اعلان جنگ دهند؟ یا اینکه مستمری حماس را بیشتر کنند؟

ناشناس گفت...

khob man kamelan moafegham yani borkinafaso ham mahkom mikone ma ham mahkom mikonim
badesham amrica to in hame badbakhti eghtesadish be sreael hamchenan komak mikone ma ke aslan malom nist komak mikonim ya nemikonim chobesho to sare mardome felestin mizanim

Qasem گفت...

پیش‌نهادی داری؟

مثلن هر سیاستمداری که از اسراییل پشتیبانی کرد٫ هر کدام از ما یک قوطی‌ی یک کیلویی گوجه فرنگی بردارد برود بپاشد روی دیوار سفارت کشور آن سیاستمدار؟

یا پیش‌نهادی دیگر؟

Unknown گفت...

آره پیشنهادم اینه که ایران از نفوذش تو فلسطین و حماس برای کمک به صلح یا دست کم آتش بس استفاده کنه. این کاری بود که هاشمی و ولایتی هم قبلا در ماجراهای لبنان می کردند و خیلی دور از ذهن نیست.

سجاد حقیقت قهفرخی گفت...

دوست عزیزم شما را به لینک هایمان افزودیم دوست داشتید ما را لینک کنید

Qasem گفت...

تقریبن همه ی کشورها به جز ایران می‌گویند: صلح٫ صلح٫ آتش بس

پس چه پارامتری یا پارمترهایی باعث شده است که حتی پس از چند دهه هنوز صلح پایداری در آن منطقه نداشته باشیم؟ آیا فکر می‌کنی اضافه شدن یک کشور به این همه کشور دیگر صلح را پایدار می‌کند؟

hajar گفت...

مثل اینکه شما یادتان رفته تمام فشارهایی که رویمان است به خاطر ضدیت بااسرائیل است. کشوری را می شناسی از ما بیشتر تاوان این ضدیت را داده باشد؟