پنجشنبه، آبان ۰۳، ۱۳۸۶

عدالت علوی

این یادداشت دوست عزیز بنده رو در سایت تابناک بخونین. نکته‌ی جالبی رو گفته. دانش‌جویان ایرانی خارج از کشور با پرداخت ۵ میلیون تومان می‌تونن از سربازی معاف شن، ولی دانش‌جویان ایرانی داخل کشور برای رفتن به یک کنفرانس در خارج از ایران باید ۱۵ میلیون تومان وثیقه بذارن!

5 comments:

Qasem گفت...

این تفکر در همه‌ی ساختارهای ایران و تک تک بیش‌تر افراد وجود دارد. منجی یا منجی‌ها باید بی‌یایند تا مشکلاتمان را حل کنند. آنان که هستند نمی‌توانند کاری بکنند

Pinocchio گفت...

بازار آزاد اینطور حکم می‌کنه! اونی که ایرانه حاضره زندگیش رو بده بره خارج. اونی که خارجه اصلا چرا باید همون پنج میلیون رو بده؟

ناشناس گفت...

وي در پايان با اشاره به اينكه قبلا اين دارو در كانادا بر روي بيماران آزمايش شده و نتايج مطلوبي به ثبت رسانده است بنابراين نيازي به گذراندن مرحله آزمايش روي انسان ندارد و در فاز سلولي اثر بخشي اين دارو به طور دقيق و كامل اثبات شده است به ايسنا گفت: در حال حاضر اطلاعي از نحوه ساخت اين دارو توسط شركت كانادايي در دست نداريم و با توجه به اينكه اين شركت كانادايي فرمول ماده اوليه ساخت اين دارو را منتشر نكرده است مي‌توانيم آنها را در خارج از كشور نيز به ثبت برسانيم.


they don't want to test it!!!

http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-1020755&Lang=P

ناشناس گفت...

چرا الكي چيزي كه نميدوني مينويسي؟ وقتي بخواي از ايران خارج بشي 15 ميليون ميدي بعد تازه با كلي تبصره و ماده بايد 5 ميليون ديگه بدي تا معاف شي تازه اين قانون براي كساني بوده كه قبلا خارج بودن و كلي شرط ديگه بعدشم مگه برا شما خارج نشينا بد شده؟؟؟؟

ناشناس گفت...

بيشين بابا!
اينقد جوش نزن شيرت خشك ميشه