سه‌شنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۸۶

نامجوی هم‌مدرسه‌ای

دیدین آلبوم ترنج محسن نامجو هم از آخر مجوز گرفت. من از خیلی وقت پیش آوازهای محسن نامجو رو گوش می‌کردم. بعد از این که یه جا خوندم متولدِ تربت‌جامِ کلی ذوق کردم، از این که به هر حال هم‌استانیه. برام جالب بود که دیدم خیلی هم از من بزرگتر نیست، فقط دو سال! تا این که یه روز یکی از هم‌مدرسه‌هاییِ قدیم به گروهِ بچه‌هایِ مدرسه‌مون ایمیل زد. نوشته بود که کلی ذوق کرده دیده اسم یکی از بچه‌های مدرسه از آخر یه جایی در اومد! من اون موقع فهمیدم که بابا این محسن نامجو همون نامجوی خودمونِ!

من اول راهنمایی که بودم نامجو دوم بود. یه سال دیگه هم، مدرسه‌ی ما بود و بعدش برای دبیرستان رفت یه جای دیگه. از مدرسه‌مون که رفت دیگه ندیدمش. اون موقع‌ها سر صف میومد و آواز می‌خوند. صداش خیلی قشنگ بود. ترانه‌های اون موقع هم «ای ساربان آهسته ران» و از این چیزها بود. یادمه یه آواز دیگه هم می‌خوند که توش «شکیبایی» داشت. معلم فیزیک‌مون خدابیامرز فامیلش شکیبایی بود و نامجو هم برای این که سربه‌سرش بذاره هی اون آواز رو می‌خوند. یادش به‌خیر، اون موقع پدر ِ نامجو کلی نگران بود که پسرش به سن بلوغ برسه و صداش خراب شه!

6 comments:

ناشناس گفت...

ای بابا ما کلی ذوق کرده بودیم همشهری هستیم باهاش خودش تو فیلمش گفت تربت جام فقط به دنیا امدم.البته راست میگه.دبیرستان گویا سمپاد بوده مشهد.راهنمایی هم مشهد بوده

ناشناس گفت...

baba rahnamaii ke fizik nadareh dorareh baz!!!!

ناشناس گفت...

mishe lotfan orkut etuno check konin!plz

ناشناس گفت...

راه‌نمایی هم فیزیک داره البته تو مدرسه‌های تیزهوشان
نه تو مدرسه‌های عادی

ناشناس گفت...

اگه این مطالب حقیقت داشته باشه، باید گفت که پدرش حق داشته که نگران باشه، چون صداش مثل اره شده.

ناشناس گفت...

behesh email bezan hatman behet javab mide man ye concert inaj vasash joro kardam javab dad ke hatman miad.
namjoo.mohsen@yahoo.com