سه‌شنبه، شهریور ۱۴، ۱۳۸۵

سخنان گوهربار الف‌نون

میزان فهم و شعور رییس‌جمهور محبوب از کنفرانس‌های علمی (بخش‌هایی از صحبت ایشان در جمع تعدادی از جوانان برگزیده‌ی کشور)

«رييس‌جمهور با بيان اين‌كه معتقدم بايد فضا را براي رشد علمي در كشور بيش از اين فراهم كرد، اظهار داشت: در مورد شركت در كنفرانس‌هاي خارجي معتقدم بايد در اين كنفرانس‌ها شركت كرد، ولي بعضي از كنفرانس‌ها يك كلاه بزرگ هستند. مثلا ديده مي‌شود كه در اين كنفرانس‌ها از جوانان دعوت مي‌شود ولي بعدا از همين جوانان سوءاستفاده مي‌شود و آنها را مي‌ربايند و براي خود نگه مي‌دارند.

رييس‌جمهور گفت: مثلا در مورد شركت در كنفرانس‌ها من خود چندين سال قبل در يك كنفرانس مهم شركت كردم كه چندين مقاله ارايه شده بود و انجمن مهمي آن را برگزار كرده بود و شش روز طول كشيد. ما خود در طول اين شش روز بسيار تلاش كرديم. از صبح تا شب مقاله‌ها را مي‌خوانديم ولي در پايان ديديم كه آن انجمن برپا كننده چه پولي به جيب زده است، همچنين در اين كنفرانس‌ها درصدد هستند مغزهاي نخبه را شناسايي و آنها را جذب كنند.

وي افزود: شركت در كنفرانس‌هاي خارجي اعتبار نمي‌آورد، اعتبار زماني حاصل مي‌شود كه اقدامي انجام شود و اين اقدام نتايج مفيدي براي كشور داشته باشد. »

10 comments:

ناشناس گفت...

unbelievable!!!

ناشناس گفت...

یاسر این آدم محض رضای خدا یک مقاله آی.اس.آی در زندگی چند ساله با عنوان استاد دانشگاه نداشته ازش چه انتظاری داری؟ از علم فقط «اعلان خبر خوش» رو یاد گرفته! یعنی خبرنگاری علمی رو از علم میفهمه که بخش زیادی اش هم غوغای الکی هست.

ناشناس گفت...

به قول جلال آل احمد، در ممالك نفت خيز به جاي دُر كف و حباب مياد روي آب، حباب هم كه از خودش چيزي نداره، نتيجش اين ميشه!

ناشناس گفت...

از كنفرانسهاي خارجي كه خبر ندارم ولي انصافا اكثر كنفرانسهاي داخلي با هدف كسب درامد يا كسب رتبه و اعتبار براي برگزاركنندگان برپا مي شودو كسي كاري به محتوا ندارد

ناشناس گفت...

jaye hich taajobi nist!!!shoma az in adam entezare harfaye digei darid?!

Qasem گفت...

مثلِ این که باید از دکتر احمدی نژاد رییس جمهور ایران خواست که به روال سابقش به هُلوکست گیر بدهد و به دانش کاری نداشته باشد

Kamangir گفت...

من با قاسم موافقم.

ناشناس گفت...

ajab khariye
kheyli irani haa to iran intori fekr mikonand

ناشناس گفت...

اینها همش حرفه بابا.
این بهتره بره هولو کاست گیر بده
....
دادا خیلی وبلاگ خوبی داری

ناشناس گفت...

این حرف ها حالا نمی تونه یه واقعیت باشه !!!