سه‌شنبه، مهر ۲۶، ۱۳۸۴

من مریضم تو خونه افتادم. بد نیست لااقل یک کم گیر بدم! خبرگزاری مهر حاشیه‌های خواندنی افطاری رییس‌جمهور با ایتام را نوشته ولی حواسش نبوده که اگه یک دختر کوچولو فرزند شهید هم باشه قانون علیت نقض میشه!

دختر کوچولویی که به سختی خودش را به میان جمع رساند با دراز کردن دستش به طرف رئیس جمهور از او خواست تا کارتش را امضاء کند، اما احمدی نژاد برای اینکه به باقی بچه ها هم سر زده باشد با لبخندی به او گفت :بعدا امضاء می کنم اما دخترک با اصرار گفت خب الان امضاء کنید! که در این لحظه احمدی نژاد تسلیم خواست او شد و گفت: چشم امضاء می کنم. دختر کوچولو که حسابی خیالش راحت شده بود که بالاخره امضاء را گرفته دوباره و این بار با افتخار و صدای رسایی گفت : من دخترشهیدم ها!

8 comments:

ناشناس گفت...

18 سال از جنگ میگذره مگه دیگه فرزند کوچیک شهید هم هست؟

ناشناس گفت...

جسارت است البته و هیچ قصد نداریم مزاحم گیر دهی شما در عوالم بیماری شویم وای آیا ممکن نیست پدرش شیمیایی بوده باشد و همین اواخر به همان علت فوت شده باشد؟ مستحضر هستید ایشان را هم (به نظر من به حق) شهید می نامند.

Unknown گفت...

در عالم ممکنات که خب البته همه چی ممکن است. البته ایشان باید مادرشان هم یک طور دیگری فوت کرده باشند چون که این کودکان بی سرپرست بوده اند.

ناشناس گفت...

پس به سلامتي ديگه بايد قهوه‌ت رو بزنيم!

ناشناس گفت...

aksare shohadaa dar jange iran o aragh koshte shode'and. vali in lozuman dar morede hame dorost nist. masalan be sarbaaze niroo entezaami ke tuye dargiri baa ghachaaghchiaa koshe beshe ham shahid migan.

ناشناس گفت...

البته برای ماستمالیزاسیون این قسمت هم باید راهی پیدا کرد

The City Gal گفت...

agha,

kheili mokhlesim. ishalla kesalat zood tar bartaraf beshe.

ناشناس گفت...

الان هم برخي از افراد به شهادت مي رسند مانند جانبازان و ... بنابر اين قاعده عليت الزاما نقض نمي شود