سه‌شنبه، مهر ۱۴، ۱۳۸۳

omid kordestaniچند روز گذشته برای یک کنفرانسی درباره‌ی ایران به استنفورد رفته بودم. حدود ۳۰ نفر دانش‌جوی ایرانی از آمریکا و کانادا دور هم جمع شده بودیم و درباره‌ی مسایل ایران صحبت می‌کردیم. جالب‌ترین بخش کنفرانس برایِ من حضور ایرانیانِ موفق سیلیکون‌ولی در میانمان و صحبت‌هایشان بود. در این مواقع بود که با تمام وجود احساس ِ خواری و کوچکی می‌کردم!

مهمترینش، امید کردستانی معاونِ مدیر (آخر ِ ترجمه!) گوگِل آمد و برایمان نیم ساعتی از خودش و تجربیاتش صحبت کرد. می‌گفت اگر از کسانی هستید که هر روز ساعت ۵ بعدازظهر به خانه‌یتان برمی‌گردید بدانید که به جایی نمی‌رسید. آخر‌ش هم البته گفت که برای خودش یک شرطی گذاشته که همه‌ی سفرهایش باید بین دوشنبه و جمعه باشد تا بتواند تعطیلات آخر هفته را پیش خانواده‌اش باشد!

یکی از دوستان وبلاگ‌نویس هم در آخر از امید کردستانی خواست اگر می‌شود گوگِل کاری کند بلاگ‌اسپات یک طورهایی دینامیک شود که قابل فیلتر نباشد. قرار شد بهش ایمیل بزنیم ببیند چه کار می‌تواند بکند!

2 comments:

ناشناس گفت...

salam. omidvaram dar edame kar va raheten moaffagh bashid.
man niaz be adress e-mail agaye mohandes kordestani daram. mitavanid mara komak namayid?
youness asaadi
yanematy@gmail.com

ناشناس گفت...

سلام
وبلاگ خيلي خوبي داريد جاي تقدير داره
من قراره ظرف چند ماه آينده برم آمريكا براي ادامه تحصيل.
دارم در زمينه اشخاص موفق ايراني در سطح جهان در قالب مصاحبه تحقيق مي كنم و در آينده به صورت كتاب منتشر مي كنم.
يكي از اين شخصيت ها اميد كردستاني است ، خيلي علاقه مندم كه با ايشان مصاحبه اي داشته باشم اما متاسفانه ايميلي كه بتوان با ايشان در تماس بود پيدا نكردم. تا اينكه مطلب شما رو در اين وبلاگ ديدم.
اگر شما آدرس ايميل آقاي كردستاني را داريد خواهشمندم سريعا به ايميل بنده ارسال كنيد. از لطف جنابعالي كمال تشكر را دارم.
احمدي
kurdsms@yahoo.com