سه‌شنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۹۲

نقشه پراکندگی شخصیتها

یه وبسایت درست کنید که صفحه اصلیش یه نقشه دنیا باشد از نوع نقشه های گوگل. بعد محل سکونت کنونی شخصیت های ایرانی (سیاسی، فرهنگی، هنری وغیره) که در سالهای اخیر از ایران مهاجرت کرده اند رو در این نقشه مشخص کنید. یه فیلتر هم درست کنید که هر کسی بتونه محل سکونت یه گروهی از این شخصیتها رو بر حسب یه معیار خاصی ببینه. مثلا شاید یکی بخواد بدونه سینماگرهای ایرانی به کجاها مهاجرت کرده اند یا مثلا در فلان بازه زمانی ایرانیها کجاها رفته اند و ساکن شده اند. 

یه کاربرد دیگه این وبسایت اینه که اگه هر کدوم از ما یه موقعی شاد و خندون شدیم می تونیم به این نقشه نگاه کنیم و به افسردگیمون برگردیم.


2 comments:

احسان گفت...

سلام دوست عزیز
من خیلی وقته وبلاگه شما رو می خونم اما تا بحال نظر نذاشته بودم. اول که وبلاگه خیلی خوبی دارین ،بعد هم یه سوال و در واقع راهنمایی می خوام ، اگرچه در دانشگاه مکانیک خوندم اما علاقه زیادی به فعالیت در زمینه اینترنت و در امد زایی از طریق سایت (به عنوان شغل دایم) دارم بنابراین می خوام یه سایت خدماتی (چیزی مثل سایتهای نیازمندی ها یا واسطه ها) ایجاد کنم ،آیا در این مورد نیاز هست که حتما در زمینه کامپیوتر (html,ceo,برنامه نویسی و..)اطلاعات جامعی داشته باشم؟ یا باید بیشتر اطلاعات بازرگانی، بازاریابی، مدیریت و غیره رو داشته باشم ،در کل اگه راهنمایی داشته باشین خیلی سپاسگزار میشم.

Unknown گفت...

ممنون از کامنتون. اگه برنامه نویسی بدونین خیلی مفیده حتی اگه در نهایت خودتون هم این کارها رو انجام ندین. اگه فقط بخواین کار بیزینسی بکنین یا باید یه شریک برنامه نویس پیدا کنین یا این که یه سری برنامه نویس رو استخدام کنین. احتمالا برای شما پیدا کردن شریک بهتره.