سه‌شنبه، شهریور ۲۱، ۱۳۹۱

اپلیکیشن برای یافتن گشت‌های ارشاد

در ادامه‌ی یادداشت قبلی درباره‌ی اپلیکیشن توالت‌یاب، به نظرم اومد میشه یه همچنین اپلیکیشنی رو برای گشت ارشاد هم درست کرد. تا جایی که من می‌دونم این گشت‌ها معمولا یک روز یا دست‌کم نصف روز یک جا توقف می‌کنند و به کارشون مشغول میشن. حالا اگه ملت تو این اپلیکیشن محل این گشت‌ها را با بقیه به اشتراک بگذارن خیلی خوب میشه. علاوه بر اون افراد می‌تونن به گشت‌های ارشاد امتیاز بدن که مثلا چقدر بداخلاق هستند، فقط تذکر می‌دن یا جدی جدی سوار ماشین می‌کنند و یه سری اطلاعات مفید این طوری. نسخه‌ی پیشرفته‌تر این اپلیکیشن می‌تونه از افراد مبدا و مقصدشون رو بپرسه و بعد بهشون نزدیک‌ترین مسیری که از کنار هیچ گشت ارشادی رد نشه رو پیشنهاد کنه.

4 comments:

Mohammad Mahdian گفت...

ایده‌ی خوبیه، ولی به مراتب سخت‌تر از اپلیکشن توالت‌یابه، چون برای این یکی احتیاج داری به یه سیستم اعتماد، چون به احتمال زیاد سعی خواهد شد که با وارد کردن اطلاعات غلط سیستم رو بی‌فایده کنند.

سین جیم گفت...

من حاضرم.چی کار باید بکنم؟

Unknown گفت...

اين ايده رو من داشتم يه سال پيش تا يه جايي رفتم بعد ديدم عملي نيست تو ايران، به دليل اين كه خيلي كم ملت تو خيابون دسترسي به اينترنت يا اسمارت فون دارن و اين برنامه نياز به دسترسي زياد به اطلاعات تازه داره كه با يوزر زياد امكان پذيره، به علاوه اين كه نياز به يك سرور مركزي داره كه بايد خوش شانس باشيم كه اون سرور رو بلاك يا فيلتر نكنند.
ايده هاي ديگه اي رو پياده كردم تو اين زمينه با من تماس بگيريد خوش حال ميشم با هم در ارتباط باشيم.
"وحيد"

ناشناس گفت...

ی ایده اینه که آپ توالت یاب رو با گشت ارشاد ترکیب کنی و یکی کنی