شنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۸

موسوی کاندیدای نظام نیست.

عبدی و زیدآبادی، دو تا تحلیل‌گر سیاسی هستند که من خیلی باهشون مشکل دارم. دلیلش هم اینه که آدم‌های بسیار تاثیرگذاری هستن و در عین حال بعضی مواقع تحلیل‌های اشتباه و خطرناکی می‌دن. یه نمونه‌اش همین تحریم انتخابات در چهار سال پیش بود که ما رو به این فلاکت رسونده. من نمی‌دونم این حضرات چطور با همون استدلال‌های دور پیششون این دوره رو تحریم نمی‌کنن!

یه تحلیل خطرناک دیگه که زیدآبادی داده هم اینه که موسوی کاندیدای نظام هستش. نتیجه‌ی چنین تحلیلی هم اینه که نمی‌خواد خیلی برای رای آوردن موسوی کاری بکنید چون که آقا می‌خواد و موسوی رای می‌آره. همون تحلیلی که دور پیش می‌گفت نمی‌خواد برای رای آوردن هاشمی کاری بکنین چون اون راحت احمدی‌نژاد رو می‌بره (و چه جورم برد!)

امیدوارم با این دو تا سخنرانی اخیر آقا و بسته شدن یاس‌نو معلوم شده باشه که موسوی کاندیدای نظام نیست. اتفاقا چون شانس ِ بردن احمدی‌نژاد رو داره خطرناک‌ترین کاندیدا برای نظام هست. و به همین دلیل باید تا آخرین قطره در همین مدت باقیمانده برای رای آوردن موسوی تلاش کرد. معتقدم همزمان با حمایت قاطعانه، می‌شه موسوی و تیم تو آفسایدش رو نقد هم کرد. از همه بخوایم به موسوی رای بدن و همزمان همه‌ی صحبت‌ها و نظرات موسوی رو نقد ‌کنیم.

11 comments:

محمد گفت...

آقا این چه راه حلیه؟ نقض غرضه که. اگه با موسوی موافقید که حالا تو شرایطی که همه دارن زور میزنن کاندیداشون ببره، انتقاد کردن از تیم میرحسین جز گل به خودی تعبیر دیگه ای ازش نمیشه کرد!!

ناشناس گفت...

http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/2009/may/16//-b133e73875.html

http://www.roozonline.com/persian/news/newsitem/article/2009/may/16//-6cec9e4602.html

doganegi che koni ya mar bash ya mahi

Unknown گفت...

سلام
من عبدی هستم. نوشته شما را دوست محترمی برای من ارسال کرد. چمد سوال کوچک دارم. من کی و کجا انتخابات قبلی را تحریم کرده ام؟ دیگر این که من کی و کجا گفته ام موسوی نامزد نظام است؟ در هر دو مورد نظر مخالفی داده ام که موافق نبوده است. وقتی با کسی مشکل هم داریم حتما باید مطالب آنان را دقیق بخوانیم.
ضمنا بستن یاس نو ربطی به انتخاب موسوی ندارد اگر کلمه سبز بسته می شد چمین بود. بستن یاس نو پیام روشن به آقای موسوی است که نتایج بعدی آن را باید در لغو سخنرانی برخی افراد و کنار رفتن از ستاد ببینید. موفق باشید

Unknown گفت...

سلام آقای عبدی
خیلی ممنون از پیامی که گذاشتید. من جمله موسوی نامزد نظام را از قول آقای زیدآبادی نوشته ام و نه شما. درباره تحریم انتخابات در دور پیش هم اگر اشتباه کردم معذرت می خواهم. ولی تا جایی که به خاطر دارم شما از هیچ کاندیدایی حمایت نکردید و عملا موضعتان تحریم بود حالا شاید کلمه تحریم را به کار نبردید. درباره یاس نو هم حرف شما را تا حدی قبول دارم. اما مقداری هم مربوط به اثرگذاری یاس نوست. به هر حال یاس نو خیلی بیشتر برای موسوی رای جمع می کرد تا کلمه سبز.

2b||!2b گفت...

موسوى کانديداى نظام نيست، ولى آلترناتيو مورد نظر نظام هست! البته آلترناتيو و شايد تنها آلترناتيو ما هم هست.

ناشناس گفت...

"... به دلیل باید تا آخرین قطره در همین مدت باقیمانده برای رای آوردن موسوی تلاش کرد."

تا آخرین قطره چی؟!

حسین گفت...

این چه دلیلیه؟
اگه ملاک حرفهای اقاست ،که میشه حتی ازش این برداشت رو کرد که محسن رضایی کاندیدای نظام نیست.
باید کاندیداها رو با هم مقایسه کرد و نزدیکترین کاندیدا رو به خاسته ها و عقایدتون انتخاب کنید. که نهایتا باید موسوی و کروبی رو با هم مقایسه کنید. و طبق حرف خودتون تیم موسوی به نسبت ضعیفتر از تیم کروبیه.
مثل اینکه شما فرض رو بر رای دادن به موسوی گذاشتی و میخای یه جور سوراخاشو رفو کنی!

الناز گفت...

به نظر من تنها چيزي كه مهمه اينكه اين دروغ مجسم راي نياره

ناشناس گفت...

رای من موسوی!

ناشناس گفت...

دروغگویی و بی عدالتی و پرورش تروریست و تمام انتقادهایی که تمام کشور های دنیا از این رژ یم 30 ساله میکردند تو این چند روز انتخابات 22 خرداد 88 برای کل مردم و حتی بچه های کو چک هم اشکار شد و الان ما به هیچ عنوان این رژ یم قبول نداریم

mojtaba mostafavi گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.