شنبه، اسفند ۲۴، ۱۳۸۷

سخنرانی موسوی در نازی‌آباد

اول یه مقدمه بگم اونم این که نگاهِ بنده به انتخابات در پیش رو برنده شدنِ هرکس جز احمدی‌نژاده. قالیباف که روی شاخشه، اگه لازم باشه من به پورمحمدی هم رای می‌دم که احمدی‌نژاد رای نیاره.

دوم این که موسوی داره میاد قدمش روی چشم. مشکل من اون نوع اومدن موسویه که هدفش منصرف کردن خاتمی باشه. وگرنه اگه خاتمی باشه، موسوی هم بیاد چه بهتر. رای‌های موسوی بویژه با این راهی که موسوی در پیش گرفته،‌ فقط از رای‌های احمدی‌نژاد کم می‌کنه.

یک نکته هم فقط از باب پرکردن صفحات وبلاگ. اونایی که می‌گن موسوی عوض شده امیدوارم دیگه با خوندن وب‌سایت کلمه و این سخنرانی اخیر موسوی در جمع مردم نازی‌آباد به این نتیجه رسیده باشن که موسوی اگه تغییری کرده باشه به عقب بوده و نه به جلو. فقط خدا رو شکر موسوی سیستم بخور بخور نداره وگرنه سیاست‌های اقتصادیش به مراتب می‌تونه بدتر از احمدی‌نژاد هم باشه. باز احمدی‌نژاد این سال آخری فهمید که باید سوبسیدها رو حذف کنه. شما فقط سخنان موسوی رو بخونین. یه جا گفته «امام دنبال این نبود که جامعه را کالایی کند.» یا مثلا «اسلام ناب محمدی نمی تواند سازمان برنامه و بودجه را منحل کند» از همه جالبترش اونجاست که موسوی می‌گه «ما با مرفهینی مخالف هستیم ... و با خودروهای چند میلیونی یک حالت سرکوبی را در قشرهای پایین جامعه ایجاد می کند.» خلاصه خودروی تجملاتی برای میرحسین چندمیلیونه:)

10 comments:

ناشناس گفت...

ظاهراً تنها شکل سرکوبی که در ایران به چشم آقای موسوی می آید وجود خودروهای مدل بالاست. گفتمان موسوی چیزی نیست جز دامن زدن به کینه طبقاتی و تحقیر طبقه متوسط و مرفه بخاطر مستضعف نبودن و سرکوب موفقیت مالی و بلندپروازی های کارآفرینانه ( «مبارزه با ثروتهای باد آورده» و «ازکجا آورده ای»...).

Unknown گفت...

نگفته جند میلیونی، گفته جند صد میلیونی. به نقل از ایسنا

ناشناس گفت...

با اندیشه‌ی موسوی برخورد با اندیشمندان نیز توجیه می‌شود. تفکر و فکر یک حالت سرکوبی در افراد خنگ ایجاد می‌کند. پس باید با اندیشه و تفکر نیز مبارزه کرد.

ناشناس گفت...

Maybe he is a fan of antique cars, like Peikan model 68 (I mean 1968, not 1368!!)...

It was one of Khatami's zillions of mistakes to initially find a relation between Mousavi and himself (saying "either" me or him nominate). Before this stupid remark, we had no idea to which side we should associate Mousavi. Had Khatami just kept his mouth shut, who would now think Mousavi is from
"their" camp?

I feel that all Khatami is providing is his third "forsat soozi" for the reformists...-H

ناشناس گفت...

یاسر جان قدری بی انصافی شد در حق موسوی در این پستت. اول باید دید در چه جمعی این حرفها زده شده ، همچنین نکات خوبش هم فراموش نشه:
در خدمت پروژه های کوچک که رضایت عامی در جامعه ایجاب می کند به کار گیریم
اظهارداشت: همیشه می شود از اسلام ناب استفاده کرد. این اسلام از برنامه ریزی استقبال می کند و نمی تواند سازمان برنامه بودجه را منحل کند. اسلام ناب به ما توصیه می کند که از همه نیروهای کشور استفاده کنیم و قدر گوناگونی نیروهایمان را بدانیم و آنها را تهدید به حساب نیاوریم

ناشناس گفت...

وی افزود: منابع کشور باید در اختیار اهداف استراتژیک باشد؛ نه اینکه این منابع را در خدمت پروژه های کوچک که رضایت عامی در جامعه ایجاب می کند به کار گیریم
اظهارداشت: همیشه می شود از اسلام ناب استفاده کرد. این اسلام از برنامه ریزی استقبال می کند و نمی تواند سازمان برنامه بودجه را منحل کند. اسلام ناب به ما توصیه می کند که از همه نیروهای کشور استفاده کنیم و قدر گوناگونی نیروهایمان را بدانیم و آنها را تهدید به حساب نیاوریم..

ناشناس گفت...

به نظر من این نگاه "هرکس به جز ..." نگاه اشتباهی هست که متاسفانه ما در خیلی فرصتهای حساس تاوانش رو دادیم و باز هم داریم تکرارش می کنیم الان. ما در بد بودن بدها معمولا" متفق القول هستیم. بیایید یک "خوب" (یا "کمتر بد") پیدا کنیم.

ناشناس گفت...

احمدي نژاد خودش حاصل اين نگاه است كه "هركسي جز رفسنجاني!"
بنابراين كسي كه با اين نگاه جانشين احمدي نژاد بشود معلوم نيست بدتر نباشد.

رسای گفت...

«اسلام ناب محمدی نمی تواند سازمان برنامه و بودجه را منحل کند»

آیا این انتقاد مستقیمی از دولت احمدی نژاد نیست؟ و مقتضی رای جمع کردن توی اون جمع؟

در ضمن، این که موسوی پیشینه سوسیالیستی داره شکی نیست و این بسته به شرایط، ممکنه خوب هم باشه (کوپن سازی زمان جنگ رو که یادته؟). در این هم که خط امامی شکی نیست و این هم لزوما بد نیست چون توی خط رهبری و اصولگرایی اطرافیانشون نمی افته.

mojtaba hojatoleslami گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.