دوشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۸۷

...

تو ایران به سپرده‌ی سرمایه‌گذاری یک‌ساله می‌گن سپرده‌ی بلندمدت:-)

پاسخ به نظرات: لطفا یک دقیقه وقت بگذارید و در وب‌سایت‌های بانک‌های ایران جست‌وجو کنید تا ببینید که سپرده‌ی کوتاه‌مدت برای زیر یک سال است. یک سال و بالاتر سپرده‌ی بلندمدت حساب می‌شود.

10 comments:

ناشناس گفت...

زمان ما که تو ایران یک ساله می گفتن کوتاه مدت با سود هشت درصد و 5 ساله بلند مدت با سود 24 درصد.

ناشناس گفت...

نه بابا، تو ایران به 5 ساله میگن بلند مدت.
سپرده ی کوتاه مثل حساب saving اینجا میمونه. میتونی ازش برداری یا بهش واریز کنی و سودش کمتره (با معیار های ایران البته، وگرنه سود %7 اون نسبت به سود های کم اینجا خدایی میکنه)

سپرده ی بلند مدت میتونه از 2 سال تا 5 سال باشه و مقدارش ثابته. بهت دفترچه نمیدن، یه برگه ی سپرده میگیری.

ناشناس گفت...

شما این اطلاعات دقیق و صحیح درباره ایران رو از کجا میارید؟؟؟؟

ناشناس گفت...

یاسر جون تو دیگه چرا! فک کونم ذررات کارا به 10 به توان منهای 20 سال هم بگن بلند مدت، کیهون شناسام به 10 به توان 10 سال بگن کوتاه مدت؛
دااش! تو برو اسکیل خودتو بیاب اینقد مکن عیب رندان.

حالا که اینو میگی یادم اومد بانک آو انگلند یه باند منتشر کرده بوده
الی الابد!

ناشناس گفت...

Jelebe, bankhaye Iran ham web-site daran!

Malahat گفت...

Malahat: salam Yaser jan. in linki ke in zir mizaram o lotfan bekhoon. yadam miad ye shab bahsesh bood o to migofty hamchin chizi doorooghe... ey kash ke dooroogh bashe:

http://www.koorerah-g-l.blogfa.com/post-4.aspx

ناشناس گفت...

ملاحت
لطفآ این را بخوانید درباره‌ی لینکی که گذاشته‌اید:
http://persian.kamangir.net/?p=3296

Malahat گفت...

dooste aziz, mamnoon az llinket. bashe giram in yek nemoone dastan ghalat bashe, vali nemishe nameh e montazeri o enkar kard ya 1001 dalil e dige. manzoore man ine ke in jenayat ghabele enkar nist, hala agar bar farz e mahal in neveshte dooroogh bahse.

Malahat گفت...

http://www.khabarnet.info/index.php?option=com_content&task=view&id=2273&Itemid=41

ناشناس گفت...

همین نکته‌های ریز است که فرق یک آدم واقع‌گرا را با آدمی که ایدیولوژی کورش کرده مشخص می‌کند. همین که شما می‌گویید اگر «بر فرض محال این نوشته دروغ باشه» نشان می‌دهد که پیشاپیش تصمیم‌تان را گرفته‌اید. کدام فرض محال؟
مساله این نیست که اصل این خبر دروغ است یا نه (که شما بخواهید آن را با لینک به نامه‌ی آقای منتظری اثبات کنید). مساله این است که حاضر ایم برای چیز که فکر می‌کنیم درست است٬ هر داستانی را واقعیت بپنداریم. سی سال پیش در چنین روزهایی مردمانی به پشت‌بام رفتند تا از که عکس کسی را که فکر می‌کردند درست‌کار است در ماه ببینند.
سی سال بعد ما داستان‌‌های هرزه‌نگارانه‌ای را که فکر می‌کنیم خبر از چیز درستی می‌دهند٬ می‌خوانیم و برای نابه‌کاری جلادمان به آن استناد می‌کنیم.