شنبه، آذر ۰۵، ۱۳۸۴

پیام بازرگانی!

این لوگویی که مدت‌هاست گوشه‌ی سمت چپ این صفحه هست و چند روز پیش در پربیننده‌ترین شبکه‌ی خبری آمریکا هم پخش شد، مربوط به سازمانی (شبکه‌ای) است با عنوان Knowledge Diffusion Network یا مختصرش knowdiff که از حدود ۲ سال پیش من و چند تا دیگر از دوستان راه انداخته‌ایم. قرار است یک پروژه‌ی درازمدت باشد با هدف ارتباط بین متخصصان ایرانی داخل و خارج از ایران.

پروژه‌ای که اکنون تعریف کرده‌ایم عنوانش هست «یک سفر، یک سخنرانی». هر سال تعداد زیادی از استادان، دانشجویان و متخصصان ایرانی ساکن خارج از ایران برای دیدار خانواده و آشنایانشان به ایران سفر میکنند. متاسفانه بسیاری از این عده در عین حال که علاقه‌مند به ارتباط با دانشگاههای ایران هستند، فرصت و شرایط آن را پیدا نمی‌کنند. ما در Knowdiff سعی می‌کنیم برای این گروه این امکان را از طریق هماهنگ کردن یک بازدید و برگزاری سخنرانی فراهم کنیم. بدین ترتیب اگر کسی مایل به بازدید از دانشگاه‌ها در ایران و ارایه‌ی سخنرانی باشد می‌تواند به وب‌سایت ما برود و فرم مربوط را پر کند. بعد ما با او تماس می‌گیریم و بقیه کارها را انجام می‌دهیم. این طوری سخنرانان نیز فرصت مییابند با استادان و دانشجویان در ایران دیدار کنند و از پروژه‌های تحقیقاتی آن‌ها مطلع گردند. تا امروز ما بیش از ۴۰ سخنرانی در دانشگاه‌های مختلف ایران برگزار کرده‌ایم.

با نزدیک شدن تعطیلات کریسمس بسیاری از شما ممکن است که قصد سفر به ایران را داشته باشید. درصورتی که شما دانشجوی تحصیلات تکمیلی، محقق، استاد دانشگاه و یا متخصص هستید و مایلید که از دانشگاههای ایران بازدید کرده و خود نیز به ارایه‌ی سخنرانی بپردازید، لطفا این فرم را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود.

10 comments:

ناشناس گفت...

(pey ro matlab e ghablit)
koja pakhsh shod? nagoft man ham komak mikonam?!!!!
akhar e bi janbe

ناشناس گفت...

آقا یاسر به این مطلبت لینک دادم

Peyman گفت...

کمک خواستی ما هستیم

ناشناس گفت...

من می تونم اگر خواستید در زمینه هماهنگی تو ایران کمک کنم. خصوصا اگر در زمینه رشته خودم باشه (Civil or Hydraulic Eng)

ناشناس گفت...

Yeaser salam,

That's an interesting job, I appreciate it.

I just filled out the form.
Perhaps we can see each other in
Iran this holiday season.

ناشناس گفت...

ch ajab yek matlab bedard bokhor bedon ghor zadan naveshti.merci babat zahmati keh mikeshi

ناشناس گفت...

mibinam ke affarin o ina

ناشناس گفت...

salaaaaam ...
Thanks for this good idea.
Bye.

ناشناس گفت...

سلام . ایده بسیار جالب و مفیدی است. امیدوارم بتونین با موفقیت اون رو اجرا کنین.

ناشناس گفت...

what a great job....