پنجشنبه، آذر ۰۳، ۱۳۸۴


من داشتم عقده‌ای می‌شدم که خوشبختانه یک دوستی نجاتم داد. یعنی از شما چه پنهان بنده سال‌هاست دارم وبلاگ می‌نویسم و آن وقت هیچ جایزه‌ای اعم از جایزه‌ی حقوق بشر و آزادی بیان و از این چیزها نبردم. احساس می‌کنم حقم داره پایمال می‌شود. البته خب می‌دانم که خیلی از بزرگان عرصه‌ی علم و هنر بوده‌اند که بعد از فوتشان تازه کشف شده‌اند. ولی حالا بی‌خیال این خزعبلات این دوست بنده خبر داد که اگر چه این نهاد‌های حقوق بشری به اهمیت وبلاگ من هنوز پی نبرده‌اند ولی شبکه‌ی تلویزیونی فاکس‌نیوز پی برده! گویا چند روز پیش این شبکه یک سری گزارش درباره‌ی ایران پخش کرده که در آن حدود ۲ ثانیه به وبلاگ‌نویسی اشاره شده و از میان میلیون‌ها وبلاگ فارسی، فقط وبلاگ بنده را برای حدود نیم ثانیه نشان داده! بازهم به مرام دست‌راستی‌های فاکس‌نیوز. ما که از چپ جماعت جز فقر و فلاکت خیری ندیدیم.

برای دیدن وبلاگ من در فاکس‌نیوز به این صفحه بروید. روی video و بعد Inside Iran Pt. 1 کلیک کنید. توی صفحه‌ی بعد بروید روی Inside Iran Pt. 2 کلیک کنید و آن را تماشا کنید. دقیقه‌ی 1:00!

خیلی بی‌جنبه‌ام، نه!

8 comments:

ناشناس گفت...

iran ham dari miri dige? hesaabi bokhor ke age e'tesaab e ghaza kardi ziad davoom biari!!!

ناشناس گفت...

yaser jan aslan natars! chon akhbar reside haki az ine ke bazdashtgahhaye iran ye jayeye shabihe hamoon maderese rahnamayee ke toosh dars khoondim!

ناشناس گفت...

سلام. در مورد انتخاب یک آقای روحانی فاقد تحصیلات دانشگاهی به عنوان رییس دانشگاه تهران چه نظری داری؟ توی وبلاگم یه چیزهایی راجه بهش نوشتم.

ناشناس گفت...

بیا من می گم تو از بیخ راستی. دیگه فاکس هم فهمیده!

Sar-be-Hava گفت...

hahahha, mobaarakeh
didi dorost fahmidim ke mavaajeb begir-e raasti ha hasti!

niosha گفت...

Hey hamchin yek kam;)

Qasem گفت...

یه امضا می دی؟

ناشناس گفت...

As a matter of fact it was very interesting. Good job.