دوشنبه، آبان ۲۳، ۱۳۸۴

مگه قرار نیست هم‌جنس‌گراها از هم‌جنس ِ خودشان خوششان بیاید. پس چرا خیلی از مردهایشان مثل زن‌ها آرایش می‌کنند و زن‌هایشان سعی می‌کنند تیپ مردانه داشته باشند؟

پانوشت ۱: جواب فرنگوپولیس به سوال بالا

پانوشت ۲: و ضمنا این سوالی که من پرسیدم کاملا جدی بود و بر خلاف آن چه در بعضی از کامنت‌ها گفته شده اصلا جوابش بدیهی نیست. هم‌چنان‌که جواب فرنگوپولیس با آن چه در کامنت‌ها گفته شده به نظر من به کلی فرق دارد.

پانوشت ۳: نوشته‌ی زیرگنبدکبود در این باره

37 comments:

ناشناس گفت...

موضوع هم همينه که آرايش رو نباس جنسيتي کني. الفباي موضوع رو هنوز نيومدي! لابد زني که «مثل زن‌ها» آرايش نکنه از -جنس- زن نيست!

Peyman گفت...

به همون دلیل که مردها از زن ها خوششان می آید امّا دامن نمی پوشند

ناشناس گفت...

آقا پیمان٬ منظور وحید این بوده که اگر مثلا هم‌جنس گرا‌های مرد از خصوصیات مرد‌انه خوششون می‌آید چرا باید دنبال مردی می‌روند که خودش را شبیه زنها می‌کند.

shadidan گفت...

salaam.

i am not sure if you mean something special (backed with a kind of statistics) by "kheyli". homosexuals i know (and they are very limited in number), do not try to make themselves up like the persons belonging the the opposite sex. you *might* have encountered bisexuals or transexuals, instead of homosexuals. or you might have seen some, so to speak, "shemales" and taken them for homosexuals.

above all these, trying to look like the opposite sex is not in itself incompatible with being homosexual: a lesbian, for example, could assimilate herself to men just for that--for making herself initially attractive to women who are, she might assume, generally attracted to men.

www.annette.persianblog.com

Sibil گفت...

مگه قراره تو از همه زن ها خوشت بیاد چون دگر جنس گرایی؟
مگه قرار قیافه مردم جنس گونه ای شون رو نشون بده؟ یک نگاه به من بنداز، چقدر زنانگی به اون شکی که تو دنبالشی در من هست.....
می دونم که احتمالا جواب مزخرفی رو که گفتی خودت هم می دونی ....ولی اگه خواستی پس فردا شب با خانم بیا با من بریم درگ شو، برات خوبه!

Peyman گفت...

اوّل بگم، این موضوع هم جنس گرایی از اون خیلی جا نیفتاده هاست واسه منم. امّا فرانک خانوم: خوب اگه کسی از "مردها" خوشش بیاد اصولاً (این دقیقاً همون نکته سوال آقا وحید خان هراتی هم هست) باید قیافش رو شبیه به "زنها" کنه که آقایون خوششون بیاد دیگه تا خودش ارضا بشه. [من اگه دانشجوی روانشناسی بودم یک تحقیق مثل همون که کینزی راه انداخت راه می انداختم که ثابت کنه یک سری آدم هم ذاتاً بچه باز (با عرض پوزش) به دنیا می آیند ببینم اون وقت می خواستند چی کار کنند

ناشناس گفت...

See, now you've pissed sibil off!

Sibil گفت...

می دونی از چی لجم می گیره....
این که تو این همه رفیق همجنس گرا و دگر جنس گرا و هر جنس گرا داری، باز هم می شینی یک همچین سوال احمقانه ای که من می دونم، خودت هم می دونی که جوابش چیه را می پرسی.....
من داشتم فکر می کردم که این به کوچه علی چپ زدنت، که یعنی من عمرا نمی دونم همجس گرا چیه و کجاست و به عمرا ندیدم..... منو کشته!

Nikahang's Blog گفت...

یاسر، خیلی سوال بامزه ضد فمینیستی باحال بعضی‌ها را عصبانی کنِ .... کردی! با وجود مشارکتی بودن و چشم بسته بودنت، این یک دفعه را چشم بسته غیب گفتی! که بی عیب هم بود! :)

ناشناس گفت...

Nikan.."My enemy's enemy is my friend" is also used when there is not much to say in terms of reasoning….. Yaser's tendency to ask questions he knows the answers to is nothing new. The simplicity of this question makes me think he has a hidden agenda…he might be trying to distance himself from certain concepts! Before he goes to Iran …so much for conspiracy theory!

ناشناس گفت...

Yaser's question is both funny and interesting in itself, whether he knows the answer to it or not. At the very least, it makes you (you writers of comments) react to it. baarikallaah! damet garm. Loved it.

Unknown گفت...

بهمن، این خزعبلات چیه میگی؟! این هم روش شماست که هر وقت نمی‌خواین جواب بدین میگین خودت که جوابش را می‌دانی؟؟؟ نه،‌ هنوز این قدر بیکار نیستم که سوالی را که خودم می‌دانم را بپرسم. ضمنا به جای این ژست که جواب بدیهی است لطفا جواب بدهید. من هیچ چیز عجیب غریبی نمی‌پرسم. یک سوال دارم. لطفا جواب بدید.

Unknown گفت...

نازلی، شما سیستمتون مثل برخورد اسراییلی‌ها با منتقدین هولوکاست هست. همین که یک نفر دو کلمه درباره‌ی هم‌جنس‌گرایی بگه می‌خواین طرف را بخورین و صد تا اتهام ترویج نفرت و از این اراجیف بهش می‌چسبونید. لطفا الکی شلوغ نکنید و خونسرد جواب بدهید. یعنی سعی کنید تحملتان را بالا ببرید! ضمنا فردا شب ما پاییم!

ناشناس گفت...

Nazli and Bahman,
Yasser is right in that your responses are childish and/or out of anger. Saying that "you know the answer yourself" and all other nonsesnse you wrote doesn't mean that Yasser is wrong. Also accusing him of haveing certain (stupid!) intensions isn't a reasonable answer either.

So If you have a solid answer say it so, otherwise cool down.

ناشناس گفت...

ياسر خان, عصباني نشو ! "خزعبلات" تو ادبيات شما نبود؟ به هر حال من هنوز هم فكر مي كنم ياسر جواب پرسش به اين سادگي را به خوبي مي دونه و داره خودش را لوس مي كنه, حالا شما(ياسر و آقاي ناپيبدا مي فرمايند خير اين حرفها نيست, اشكال نداره من جواب مي دم) , اينكه يك همجنس گرا به طور طبيعي از همجنسش خوشش ميآد هيچ ربطي به اين نداره كه چه جوري مي خواد همجنسش را جذب كند. در نتيجه اين دو مسله كاملا از هم جداست. حالا يك اكثريتي از مردان همجنسگرا لباس زنانه نمي پوشند و به مردان همجنسگراي شبيه خودشون هم گرايش دارند ولي بسياري هم هستند كه اساسا به مردان دگر جنس گرا يا دوجنسگرا گرايش دارند و طبيعيست كه براي جذب اون دسته لباس زنانه مي پوشند يا حتي اصلا تغيير جنسيت مي دهند, اين فقط يكي از دلايلش هست, آنچه كه در انگليسي "فتيش" ناميده مي شود ابعاد گسترده تمايل انسانيست كه در آدمهاي دگرجنسگرا تا آدم هاي همجنسگرا و انسانهايي كه در ميانه اين دو قرار مي گيرند با شدت هاي مختلف وجود داره, لباس هاي زنانه پوشيدن كه حتي در مردان دگرجنسگراي ازدواج كرده هم شايعه است در ليست اين "فتيش" ها قرار مي گيرند.

Fetish= فتيش

ناشناس گفت...

این «ابعاد گسترده ی تمایلات انسانی» بهمن من را کشته.

ناشناس گفت...

غلط نکنم این فضول نیک آهنگه

Sima گفت...

یاسر،
جوابت را در قسمت دوم پست آخرم داده ام.

Nikahang's Blog گفت...

Hey!
I never enter with another ID!

ناشناس گفت...

http://en.wikipedia.org/wiki/Drag_queen

ناشناس گفت...

هیچ کس حتی خانم خوشگل نازم فرنگوپلیس جون هم جواب درست نداده و با کلیشه سر تو و خودش رو پر کرده. ببین رفیق هم جنس بازی بیشتر به طریقه ی لذت جنسی افراد برمی گرده نه اینکه دنبای رفتارهای مردانه یا زنانه به قول تو کسی باشد. این احساس از روی تمایلات جنسی افراد شناخته می شود واضح بگویم که همانگونه که لذت انسانها می تواند ارال انال یا سکشوال باشه افراد هنگام روابط سکسیشون دوست دارند که کارهای مختلفی بکنند و اینکه اون فرد چه الت جنسی داشته باشد برایشان مهم است نه اینکه چه جوری لباس بپوشد. همانطوریکه دگر جنس گراها مطمین هستند فردی که انتخاب می کنند الت تناسلی متضاد خودشان دارد و بعد معیارهای دیگری چوان قیافه تحصیلات و مدل لباس پوشیدن هم مهم می شود، اینجا هم همینطور است. در ضمن بعضی از مردها دوست دارند که در حین سکس یا در روابط احساسی نقش زن بودن را تجربه کنند ، چون در بازی سکس هر یک نقش متفاوتی را بازی می کنند علی الصول چون الات مختلف دارند ، یا بعضی از زنها دوست دارند احساس مذکر بودن در سکس را تجربه کنند این است که نقش هایشان گاهی تغییر می کند. خلاصه اصل ماجرا برا این است که فرد هموسکشوال فقط مطمین است که از رابطه ی جنسی با کسی لذت می برد که الت تناسلی از جنس خودش داشته باشد و بقیه ی شرایط از فردی به فرد دیگر تغییر می کند. این را هم بدان که وقتی زنها در سکس بخواهند احساس مردانه تجربه کنند یا مردها در سکس احساس زن بودن را تجربه کنند چاره ای جز معاشرت با هم جنس ندارند. این میل به تجربه می تواند به امیال دیگر هم بسط داده شود. این در قانون بولتزمن انیشتین هم هست اگر استت مک خوانده باشی.

Sibil گفت...

اگر خوب بخوانی، جوابت را در همان قسمت اول جوابم دادم.....
جنس گونگی چه ربطی به شکل و قیافه دارد؟
این که چه کسی زن است یا که چه کسی مرد است را نرم های جامعه ممکن است تعریف کنند، ولی خارج از آن نرم ها زنان مردان دیگری هم با تمایلات مختلف و قیافه های مختلف زندگی می کنند....
اینکه من شلوار می پوشم، گشاد راه می روم، هیکلم مثل نرم زنانه جامعه نیست، یا اینکه کم آریش می کنم، دلیل به کمتر زن بودن من از دید خیلی ها می تواند باشد، ولی به راستی زنانگی چیست؟
این نقش های جنس گونه به نظر من تعریفشان فقط محدود شان می کند، و خیلی سیال تر از این هستند که قابل تعریف باشند.
باز هم معتقدم که سوالت هدفمندو غرض مند بود، چون خودم حداقل یک بار راجع به همجنس گرایی و شکل و شمایل این فراهنجار ها با تو بحث کرده ام.

ناشناس گفت...

هاها «منتقدین» هالوکاست؟ والا من هم از منتقدینش هستم و برخوردی ندیدم. شما حزبل ها فکر کردین با رد کردن هالوکاست شدین منتقد اون؟

ناشناس گفت...

javabatoon hamash mozakhrafe! khodetoon ham nemidoonin cheraa injoor lebas mipooshin.

ناشناس گفت...

چرا این سوال رو از خودشون نمی پرسی؟

Hassanali Namazi گفت...

من سکوت مي کنم پس من هستم. :)

ناشناس گفت...

Hassan Gholi Namazi, mimordi nazar nemidadi. Mardak, ki az to nazar khast ke ezhar-e vojood mikoni.

ناشناس گفت...

ولی خداییش خوب قهوه‌ای شدی‌ ها!

ناشناس گفت...

سوال خیلی خوبی پرسیدی. می توان نتیجه گرفت که هموسکشوال بودن اصالت وجودی ندارد. منظورم این است که حتی در روابط هم جنسگراها هم جنس متضاد حتی به طور ظاهری درست می کنند.اشکال استدلالهایی که در این کامنت ها من می بینم در این است که به این سوال جواب نداده اند که چرا فقط در مردهای هموسکشوال ما می بینیم که ارایش کنند یا مدلهای زنانه لباس بپوشند.در ضمن وقتی از نرم جامعه صحبت می شود(اینکه این خاصیت لباس پوشیدن و ارایش کردن نرم جامعه است و به عبارتی کلیشه ای بیش نیست) باید توجه داشت که هموسکشوالها هم از همان جامعه هستند پس چطور است که این نرم به انها که می رسد خرق اجماع می کنند؟ اگر با نگاهی علمی بخواهیم سوال شما را بررسی کنیم باید توضیح بدهیم که چرا این پدیده، لااقل، در بین هموشکشوالها بیشتر دیده می شود، حتی اگر فرض کنیم که لباس پوشیدن هم جنسیت ندارد باید بررسی کنیم که چرا این عدم جنسیت لباس پوشیدن بین هم جنسگراها خودش را بیشتر نشان می دهد؟چرا مردهای هتروسکشوال به ندرت پیش می اید که ارایش کنند؟ یا حتی بعضی شان، از هموسکشوالها لحن صحبت کردنشان یا صدایشان را زنانه می کنند موقع صحبت کردن؟ نکند صدا هم جنسیت ندارد؟ شما برای دفاع از حقوق زنان، زنان را مرد می کنید تا از حقوق خود بهره ور شوند!!!! بارک الله خط قرمز سوالت از مغز یک فیزیست تراووش کرده و این برو بچه ها حتی درکش هم نکرده اند!! اگر مقاله ی علمی درست حسابی در این زمینه یافتی ما را بی بهره مگذار

ناشناس گفت...

سوال خیلی خوبی پرسیدی. می توان نتیجه گرفت که هموسکشوال بودن اصالت وجودی ندارد. منظورم این است که حتی در روابط هم جنسگراها هم جنس متضاد حتی به طور ظاهری درست می کنند.اشکال استدلالهایی که در این کامنت ها من می بینم در این است که به این سوال جواب نداده اند که چرا فقط در مردهای هموسکشوال ما می بینیم که ارایش کنند یا مدلهای زنانه لباس بپوشند.در ضمن وقتی از نرم جامعه صحبت می شود(اینکه این خاصیت لباس پوشیدن و ارایش کردن نرم جامعه است و به عبارتی کلیشه ای بیش نیست) باید توجه داشت که هموسکشوالها هم از همان جامعه هستند پس چطور است که این نرم به انها که می رسد خرق اجماع می کنند؟ اگر با نگاهی علمی بخواهیم سوال شما را بررسی کنیم باید توضیح بدهیم که چرا این پدیده، لااقل، در بین هموشکشوالها بیشتر دیده می شود، حتی اگر فرض کنیم که لباس پوشیدن هم جنسیت ندارد باید بررسی کنیم که چرا این عدم جنسیت لباس پوشیدن بین هم جنسگراها خودش را بیشتر نشان می دهد؟چرا مردهای هتروسکشوال به ندرت پیش می اید که ارایش کنند؟ یا حتی بعضی شان، از هموسکشوالها لحن صحبت کردنشان یا صدایشان را زنانه می کنند موقع صحبت کردن؟ نکند صدا هم جنسیت ندارد؟ شما برای دفاع از حقوق زنان، زنان را مرد می کنید تا از حقوق خود بهره ور شوند!!!! بارک الله خط قرمز سوالت از مغز یک فیزیست تراووش کرده و این برو بچه ها حتی درکش هم نکرده اند!! اگر مقاله ی علمی درست حسابی در این زمینه یافتی ما را بی بهره مگذار

ناشناس گفت...

سوال خیلی خوبی پرسیدی. می توان نتیجه گرفت که هموسکشوال بودن اصالت وجودی ندارد. منظورم این است که حتی در روابط هم جنسگراها هم جنس متضاد حتی به طور ظاهری درست می کنند.اشکال استدلالهایی که در این کامنت ها من می بینم در این است که به این سوال جواب نداده اند که چرا فقط در مردهای هموسکشوال ما می بینیم که ارایش کنند یا مدلهای زنانه لباس بپوشند.در ضمن وقتی از نرم جامعه صحبت می شود(اینکه این خاصیت لباس پوشیدن و ارایش کردن نرم جامعه است و به عبارتی کلیشه ای بیش نیست) باید توجه داشت که هموسکشوالها هم از همان جامعه هستند پس چطور است که این نرم به انها که می رسد خرق اجماع می کنند؟ اگر با نگاهی علمی بخواهیم سوال شما را بررسی کنیم باید توضیح بدهیم که چرا این پدیده، لااقل، در بین هموشکشوالها بیشتر دیده می شود، حتی اگر فرض کنیم که لباس پوشیدن هم جنسیت ندارد باید بررسی کنیم که چرا این عدم جنسیت لباس پوشیدن بین هم جنسگراها خودش را بیشتر نشان می دهد؟چرا مردهای هتروسکشوال به ندرت پیش می اید که ارایش کنند؟ یا حتی بعضی شان، از هموسکشوالها لحن صحبت کردنشان یا صدایشان را زنانه می کنند موقع صحبت کردن؟ نکند صدا هم جنسیت ندارد؟ شما برای دفاع از حقوق زنان، زنان را مرد می کنید تا از حقوق خود بهره ور شوند!!!! بارک الله خط قرمز سوالت از مغز یک فیزیست تراووش کرده و این برو بچه ها حتی درکش هم نکرده اند!! اگر مقاله ی علمی درست حسابی در این زمینه یافتی ما را بی بهره مگذار

ناشناس گفت...

دنبال دلايل علميش ميگردي يا فقهيش عزيزه دل برادر ! من بايد از آخوند مسجدمون بپرسم كه پسر كوچولوهاي كوچولو رو مي شونه رو پاش ولم نمي كنه ....

ناشناس گفت...

hamjens baaz haara ( az jomle oon akhondi ke bache haa raa rooye paash mizaare va vel nemikone) faghat eslaam chenakht ke barashoon hokme edaam saader kard. manzooram ine ke harf zadan baa oon haa hich faayedeyi nadaare va onnha monharef shodand az masire elaahi va albaate agar khodaayi nabood kaareshoon hich eshkaali nadasht chon ba tavafighe hamdige in kar raa mikonand va be kasi zolm nemishe, heife vaght va keyborad ke hariooome in kesaafataa beshe .

ناشناس گفت...

برادر!
بعضی ها از بدن مرد خوششان می آید همراه با submission
زنانه.

There I said it :)

ناشناس گفت...

bekhashid man hoseleye farsi type kardan va khundane hameye nazarato nadaram. Vally ye chizi be shoma begam. Khelly az zanhaye Straight( degar-jens-gara) ke aslan arayesh nemikonan, doost daran shalvar va t-shirt bepooshan, gheyre. Vally ba in hal Shohar ham mikonan, va lesbian nistan. Kalameye Tom-boy ro mishe be kar bord inja ;) Serfan chon jamee ye raftarhaye ro, ke behesh migan sex roles (inja majzoor az sex jensiat hast), bara adama taiin mikone dalil nemishe ke hame etaat konan. Khelly az mardaye Straight hastan ke bishtar az GF ya zaneshoon jelloy ayne hastan, abrooashono migiran, gheyre. Ke be inha migan metrosexual. Yani inke kolan toye hameye adamha, straight va gay kasani hastand ke doost nadaran keleshe bashan. Har kasi ye jor rahate. Badisham soale shoma mige mage gharar nist az ham-jense khodeshoon khosheshun beyad? Dar javab bayad begam ke, lebasi ke adam miposhe, andazeye moye sarish, meghadare araysh, hich kodom az inha zan ya mard budane ma ro taien nemikone. Banabarin agaram kasi delesh mikhad zan bashe lesbase mardone beposhe, ya mard bashe lebase zanoone beposhte, dalil be taghire jensiate un adam nist.

ناشناس گفت...

چون که شمه هنوز فرق هموسکشوال رو با ترنسکشوال و ترنس وسایت و ... نمیدونی.در مورد همه ی اینا مطالعه کن و ببین هر کدوم یعنی چی بعد سوال خوب بپرس.

ناشناس گفت...

چون که شمه هنوز فرق هموسکشوال رو با ترنسکشوال و ترنس وسایت و ... نمیدونی.در مورد همه ی اینا مطالعه کن و ببین هر کدوم یعنی چی بعد سوال خوب بپرس.